مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-22اقتصادي

جشنواره زرشک درصدد جلب توجه بخش دانش بنیان، صنعت و ملی 


معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه درصدد جلب توجه بخش دانش بنیاد، صنعت و کشور به زرشک هستیم، گفت: این محصول با ارزش در گذشته به صورت خام به بازار عرضه می شد اما بابرگزاری جشنواره ها امید است ایجاد صنایع تبدیلی برای ارزش این گوهر ناب کویر افزایش یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه درصدد جلب توجه بخش دانش بنیاد، صنعت و کشور به زرشک هستیم، گفت: این محصول با ارزش در گذشته به صورت خام به بازار عرضه می شد اما بابرگزاری جشنواره ها امید است ایجاد صنایع تبدیلی برای ارزش این گوهر ناب کویر افزایش یابد.

جواد اشرفی، شب گذشته 29 مهر ماه در آیین افتتاح نمایشگاه محصولات زرشک، از اهداف برگزاری جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی را تغییر نوع نگاه ها به زرشک را بیان کرد و گفت: درصدد جلب توجه بخش دانش بنیاد، صنعت و کشور به زرشک هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهارکرد: این محصول با ارزش در گذشته به صورت خام به بازار عرضه می شد اما با برگزاری جشنواره ها امید است ایجاد صنایع تبدیلی برای ارزش این گوهر ناب کویر افزایش یابد.

اشرفی در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات زرشک، اکران عکس و مسابقه نقاشی در فرهنگسرای بیرجند گفت: یکی از برنامه های جانبی جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی برپایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره زرشک درصدد جلب توجه بخش دانش بنیان، صنعت و ملی 

جشنواره زرشک درصدد جلب توجه بخش دانش بنیان، صنعت و ملی